باغ فیلم

همه چی داریم

باغ فیلم

همه چی داریم

دانلود فیلم من و شارمین

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

دانلود فیلم من و شارمین با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی من و شارمین با کیفیت عالی

لینک دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم من و شارمین

دانلود فیلم من و شارمین

مشخصات فیلم :

منتشر کننده :  یوز دی ال

نام فیلم : من و شارمین

 گروه فیلم: اجتماعی,کمدی

محصول سال : ۱۳۹۴

محصول کشور : ایران

مخاطب فیلم : بزرگسال

تهیه کننده : یوسف صمدزاده

نویسندگان : بیژن شیرمرز

کارگردان : بیژن شیرمرز

بازیگران : ویشکا آسایش , پژمان بازغی , مجید صالحی , سحر قریشی , رامین ناصرنصیر , نیما شاهرخ شاهی , پوراندخت مهیمن , ربیعی مطمئن , گوهر خیراندیش , محمود جعفری

خـلـاصــــه داسـتـان : فیلم درباره دختری به نام تینا است که پیشگ

دانلود فیلم من و شارمین

دانلود فیلم من و شارمین

دانلود فیلم من و شارمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
جواد مهراد1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی